مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-05حوادث

از کشف 13 میلیارد  قرص غیرمجاز تا دستگیری 135 نفر از محکومین متواری


در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری همچون کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز، تصادف دو خودرو با 6 کشته و مصدوم، - ایسنا/فارس در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه ها قرار داده شده است، اخباری همچون کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز، تصادف دو خودرو با 6 کشته و مصدوم، کشف 137 کیلو تریاک، انهدام باند سارقان و دستگیری 135 نفر از محکومین متواری مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی نی ریز امروز، 14 آذرماه از کشف تعداد زیادی قرص ترامادول غیرمجاز به ارزش 13 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

عظیم الله کرمی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 49 هزار و 500 عدد قرص ترامادول غیرمجاز کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش قرص های مکشوفه را 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی نی ریز با بیان اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیرقانونی و توزیع داروهای غیرمجاز، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف 13 میلیارد  قرص غیرمجاز تا دستگیری 135 نفر از محکومین متواری

از کشف 13 میلیارد  قرص غیرمجاز تا دستگیری 135 نفر از محکومین متواری